مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین معرفی شد

به گزارش رکنا قزوین،در مراسمی با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، رضا افضلی رئیس سازمان صمت، مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان، مدیران واحدهای صنعتی در سالن اجتماعات سازمان صمت استان، رضا صفاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین معرفی شد.

در این مراسم از خدمات 5 ساله حمیدرضا خانپور مدیرعامل سابق نیز قدردانی شد.

رضا صفاری در این مراسم گفت: اسنان قزوین به دلیل وجود زیرساختها، نزدیکی به پایتخت و بازارهای مصرف، نیروی انسانی متخصص و ماهر و نیز واگذاری زمین های مناسب جذابیت زیادی برای سرمایه گذاران دارد و تلاش می کنیم با تسهیل و روان سازی امور این استقبال را پاسخگو باشیم.

وی اظهارداشت: رویکرد ما در مدیریت جدید این است که شهرک های تقاضا محور و صنایع کوچک را توسعه دهیم و از دانش خوبی که در شهرک ها شکل گرفته بخوبی بهره برداری کنیم.

صفاری تصریح کرد: با همکاری سازمان صمت و تیم اقتصادی استانداری برنامه های خود را جلو خواهیم برد وبرای موفقیت در کارها از تجربه دیگران هم استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری یادآورشد: تلاش مجاهدانه،عالمانه و کار جهادی در اقتصاد مهم است و ما هم تلاش می کنیم با شیوه های عالمانه و بهره گیری از روشهای اصولی و منطقی برای شکوفایی اقتصاد اقدام کنیم.

رضا صفاری که بیش از 15 سال سابقه فعالیت در شرکت شهرک های صنعتی استان را دارد در مسئولیت های معاون صنایع کوچک شهرک های صنعتی استان، مدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک سرام آرا و مدیر عامل شرکت کاشی الوند، معاون توسعه مدیریت و منابع و نیز معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی استان؛ مدیر شهرک های صنعتی کاسپین، لیا و آراسنج، معاون اجرایی قسمت مونتاژ نهایی شرکت لوازم خانگی پارس نیز فعالیت کرده است.

 

کدخبر: 756135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟