مسابقات قوی‌ترین مردان کُرد کشور در استان کردستان برگزار می‌شود

به گزارش رکنا از کردستان؛ رییس کمیته قویترین مردان غرب کشور از برگزاری مسابقات قویترین مردان کُرد ایران اسلامی به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج خبر داد و اظهار داشت: این رقابت‌ها در نیمه دوم بهمن ماه طی 4 روز با مجوز فدارسیون و همکاری هیئت بدنسازی و پرورش اندام و صدا و سیمای کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار بر این بود این مسابقات در دی ماه جاری برگزار شود اما به دلیل همزمانی و تداخل با مسابقات قوی‌ترین مردان کشور به بهمن ماه موکول شد.

رئیس کمیته قویترین مردان غرب کشور با بیان اینکه ضبط سومین دوره این مسابقات طبق روال گذشته در سنندج انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات پس از ضبط مراحل اجرایی و تدوین در 14 قسمت تلویزیونی در ایام نوروز 1401 از صدا و سیمای کردستان پخش خواهد شد.

کریمی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و انگیزه میان جوانان و علاقمندان به این رشته ورزشی عنوان کرد وگفت: امیدواریم مسئولان متولی از این رقابت‌ها حمایت کنند.

کریمی بیان کرد:ورزشکاران واجد شرایط و آمادگی لازم از تمامی استان‌های کشورمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و توانایی خود را در این رشته مهیج و پرطرفدار به نمایش بگذارند.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 754344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟