تخلف ۷ واحد صنفی در محمدیه

به گزارش رکنا قزوین،در اجرای طرح تشدید نطارت بر بازار ویژه شب یلدا با تشکیل تیم نظارتی  با حضور فرماندار، رئیس اداره صمت ، بخشداری محمدیه، دامپزشکی، اتاق اصناف و اتحادیه قنادان و آجیل فروشان از واحدهای عرضه کننده مرغ ماهی، آحیل و شیرینی ، میوه و تره بار در محمدیه بازرسی و با ۷ واحد متخلف برخورد شد.

کیان رشوند در این باره اظهار کرد : در این طرح ضمن بازرسی از ۴۳ واحد صنفی،  ۷ واحد صنفی متخلف  شامل؛ ۴ واحد صنفی عرضه شیرینی و شکلات ، ۳ واحد صنفی میوه و تره بار به دلیل گرانفروشی و  عدم درج قیمت برخورد شد.

وی افزود: در این بازرسی های پس از بررسی میزان تخلف گرانفروشی و تکرار در انجام تخلف گرانفروشی ،  ۲ واحد صنفی شیرینی فروشی به دلیل عدم رعایت نرخنامه مصوب و گرانفروشی ، پس از هماهنگی با مقام قضایی به مدت یک هفته پلمب و با نصب بنر به عنوان واحد صنفی گرانفروش به مردم معرفی خواهند شد.

رشوند تصریح کرد؛ بارها تاکید شده بود که  در برخورد با متخلفینی که به تکرار در انجام تخلفات خود اصرار می ورزند ، هیچ گونه اغماصی نخواهیم کرد ، ولی متاسفانه برخی افراد اخطارهای قبلی را جدی نگرفتند که مجبور به برخورد جدی با آنها شدیم .

وی در  پایان با اشاره به اهمیت همکاری مردم در گزارش تخلفات تاکید کرد:  بهره گیری از ظرفیت و توانمندی شهروندان از بروز بسیاری از تخلفات در حوزه بازار جلوگیری و فضای ناامنی برای سوء استفاده کنندگان ایجاد می‌شود

 

کدخبر: 754131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟