‍ سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج منصوب شد

به گزارش رکنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان در این جلسه تودیع و معارفه، با بیان اینکه جابجایی فقط یک تغییر درون سازمانی است، گفت: توفیقات حاصله در هر سازمانی، مرهون تعامل و تلاشهای معاونین و کارکنان آن مجموعه است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان اظهار داشت: همه ما باید در یک چارچوب قانونی و با همراهی و همدلی، در راستای توانمندسازی فعالان سه حوزه در استان تلاش کنیم.

وی افزود: انتظار ما از سرپرست جدید شهرستان این اداره، همکاری و تعامل سازنده با معاونین ادارەکل در زمینه حفظ، نگهداری، مرمت آثار و بناها و همچنین ایجاد زمینه‌‌های لازم برای توسعه و بهبود فعالیت‌های گردشگری،  صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در سطح شهرستان است.

گویلیان یادآور شد: امیدواریم با همراهی و تعامل این مجموعه و بهره گیری کامل از ظرفیت های موجود بتوانیم بیش از پیش شاهد توسعه گردشگری متعهدانه در استان باشیم.

گفتنی است در حکم سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج آمده است: 

احتراما نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره منصوب می‌شوید. بنابراین با توجه به تجربیات جنابعالی در این اداره کل امید است با تلاش و پشتکار و اهتمام خاص ضمن تعامل سازنده با دستگاه های ذیربط علی الخصوص فرماندار محترم شهرستان و همچنین معاونین در هر چهار حوزه در راستای تحقق اهداف اداره کل و وزارت اهتمام لازم بعمل آید و همچون گذشته در انجام ماموریت های سازمانی ساعی و کوشا باشید. توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری و منشور اخلاقی از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

در پایان این جلسه از تلاش ‌های خداداد مولودی رئیس سابق اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سنندج با اهدا لوح قدردانی شد. 

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 753983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟