مشارکت بانک پاسارگاد در تکمیل طرح های اقتصادی استان

به گزارش رکنا از لرستان،  فرهاد زیویار افزود: در جلسه با مدیر عامل بانک پاسارگاد بر ضرورت همکاری، مشارکت و سرمایه گذاری بیش از پیش بخش خصوصی و دولتی به خصوص در حوزه آب استان تاکید شد .

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات بسیار خوب سفر اخیر ریاست جمهوری به لرستان و فراهم آمدن مقدمات سرمایه گذاری بیشتر در حوزه اقتصادی به ویژه در بخش پرورش آبزیان، صنعت و آب استان، بانک پاسارگاد در زمینه تامین منابع مالی لازم برای مشارکت در تکمیل و راه اندازی پروژه های اقتصادی استان اعلام آمادگی کرد .

استاندار لرستان عنوان کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت های مالی بانک پاسارگاد و اعلام آمادگی برای مشارکت در پروژه های اقتصادی لرستان و هـمچنین نیاز مبرم طرح های بزرگ استان به منابع مالی برای ادامه کار، این همکاری نویدبخش ایجاد تحول اقتصادی در پروژه های جدید و نیمه تمام استان با حمایت و کمک این بانک است .

زیویار با اشاره به سبقه نیک و اقدامات موثر بانک پاسارگاد در استان، گفت: این بانک علاوه بر مشارکت در طرح های اقتصادی، در زمان وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا نقش حمایتی خود را در لرستان بخوبی ایفا نموده و در بحث های عمرانی نیز اقدامات موثری در زمینه ساخت مدرسه انجام داده است .

استاندار لرستان بیان کرد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که در صورت فراهم سازی شرایط برای حضور سرمایه گذاران، مقدمات تکمیل این ظرفیت ها آماده خواهد شد و در نهایت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را برای مردم استان به دنبال خواهد داشت.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 753779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟