یساقی بازگشایی و آتش سوزی جنگل ها مهار شدند

به گزارش رکنا از  گرگان، موسی الرضا صفری در خصوص حوادث بامداد امروز شهر گرگان اظهار داشت: باتوجه به دستور اکید مهندس سبطی شهردار گرگان مبنی بر آماده باش بودن نیروهای شهرداری و ارائه خدمات سریع به شهروندان، نیروهای آتشنشانی شهرداری امروز این موضوع را در عمل به اثبات رسانیدند.

صفری افزود: در پی وزش باد شدید در بامداد روز سه شنبه در مسیر جاده گرگان به یساقی، 30 الی 40 درخت تنومند در حاشیه و داخل خیابان سقوط پیدا کردند که بلافاصله نیروهای آتشنشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با نیروهای فضای سبز شهری و راهداری هماهنگی های لازم صورت گرفت و طی یک اقدام مشترک نسبت به بازگشایی معبر اقدامات لازم انجام شد.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان به حادثه دوم امروز اشاره کرد و گفت: سپس گزارش آتش سوزی در جنگل های النگدره و رنگو به ما اعلام شد که بلافاصله دو گروه آتشنشانی شهرداری در هر یک از دو جنگل حاضر شدند و اقدام به اطفاء حریق کردند.

به گفته صفری، خوشبختانه با همکاری نیروهای بسیج، خدمات شهری و فضای سبز آتش به طور کامل مهار شده است.

وی در پایان گفت: از همکاری صمیمانه جناب سرهنگ فخرالدین فرمانده محترم سپاه ناحیه شهرستان، مهندس سالاری معاون خدمات شهری شهرداری گرگان و سرکار خانم مهندس قدس ولی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان و همکارانم در سازمان آتشنشانی شهرداری کمال تقدیر و تشکر را دارم.

گرگان/کرامتی 

کدخبر: 753778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟