آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم

به گزارش رکنا از قم، مسعود بخشی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز اظهار داشت: مشکلات ترافیکی این پروژه از قبل وجود داشته و مربوط به اجرای پروژه نبوده و این پروژه برای رفع گره‌ها ترافیکی این محدوده تعریف‌شده است.

 

وی مدت‌زمان اجرای پروژه را ۱۸ ماه اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز به‌صورت جدی آغازشده است، اما در ماه‌های تیر و مرداد به علت کمبود و قطعی برق و تعطیلی کارخانه سیمان و تولید بتن، تأمین بتن پروژه مانند سایر پروژه‌های سطح کشور با مشکل مواجه شد.

 

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اعلام رفع مشکلات پروژه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز با پیشرفت ۳۲ درصدی در حال اجراست، اما بر اساس زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده باید تا امروز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که مشکلات پیش‌بینی‌نشده‌ای مانند موارد فوق سبب تأخیر در اجرای پروژه شد.

 

وی تأخیر ۲۰ درصدی پروژه را یادآور شد و مطرح کرد: مشکلات معارضی پروژه نیز مانند فیبرهای مخابراتی، کابل‌های برق و لوله‌های آب و همچنین لوله‌های ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ گاز که از مسائل جدی پروژه بوده که با همکاری شرکت‌ها برطرف شده است.

 

بخشی با تأکید بر اجرا و فعال بودن پروژه خاطرنشان کرد: خوشبختانه باوجود همه مشکلات، پروژه متوقف نشده و پیش‌بینی می‌کنیم با سرعتی که پیمانکار برای اتمام پروژه دارد، تا شهریور سال ۱۴۰۱ و بر اساس همان پیش‌بینی قبل پروژه تمام‌شده و به بهره‌برداری برسد.

نظری / قم

کدخبر: 753161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟