جایگاه CNG ایثار شهرداری ارومیه راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار رکنا در ارومیه، ناصر سعید آبادی با اعلام خبر راه اندازی جایگاه CNG ایثار، افزود: این جایگاه از بیست و هشتم آذرماه قابل بهره برداری است و شهروندان می توانند از خدمات این جایگاه استفاده و نسبت به سوختگیری اقدام کنند. 

 وی با بیان اینکه این جایگاه ازسال گذشته به خاطر مشکلات قابل توجه فنی تعطیل بود، افزود: با دستور و تاکید شهردار محترم برای راه اندازی سریع جایگاه های غیر فعال و با تلاش های بی وقفه پرسنل و عوامل فنی و اجرائی سازمان و هزینه کرد از محل اعتبارات داخلی جایگاه CNG ایثار مورد بهره برداری مجدد قرارگرفت .

به گفته سعید آبادی برابر چارت سازمانی مسئولیت جایگاه های CNG شهرداری که هفت جایگاه را در نقاط مختلف شهر شامل می شود از مهرماه به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سپرده شده و از تاریخ عهده گیری مسئولیت مذکور تمام تلاش عوامل فنی و اجرائی معطوف به راه اندازی جایگاه های CNG غیر فعال مورد اشاره بوده است. 

وی ضمن عذر خواهی از شهروندان گرامی بابت تاخیر در راه اندازی این جایگاه ها گفت: تاخیر مربوطه ناشی از مشکلات فنی تعمیراتی، تهیه قطعات و اخذ گواهی های استاندارد است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار ومسافر شهرداری ارومیه ابراز امیدواری کرد که در سریعترین زمان ممکن دو جایگاه باغ رضوان و شهریار نیز تکمیل و برای خدمات دهی به شهروندان راه اندازی شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون جایگاه های ارشاد، ساوالان، قائم، رودکی و ایثار آماده خدمات رسانی است.

 سعید آبادی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد و با مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 137 به سامانه مدیریت شهری اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 752924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟