به گزارش خبرنگاررکناازارومیه، . وی گفت : ما نیازمندیم با جذب سرمایه های خرد اعتماد عمومی را جلب و سرمایه گذاران را مشتاق به سرمایه گذاری در پروژه های مدیریت شهری کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی گفت: بهترین تبلیغ برای مدیریت شهری در حوزه سرمایه گذاری، تلاش برای موفقیت پروژه های خرد و تبلیغ آن از سوی خود مردم است.

وحیدافشار ادامه داد: با اجرای این سیاست مدیریت شهری نیز یاد می گیرد که چگونه می توان با سرمایه های خرد به سود در کوتاه مدت دست یافت اما باید در این راستا سیاست گذاری کلان کرده و به دست شورای شهر آن را حل کرد.

وی تصریح کرد: ظرفیت سنجی، نیازسنجی و پتانسیل سنجی در خصوص پروژه های قابل اجرا باید انجام و اعلام شود.

وحیدافشار یادآور شد: همه چیز نباید موکول به مصوبه و ابلاغ های مدیریتی باشد و باید هرکسی در جای خود و در سازمان سرمایه گذاری به فکر مدیریت شهری باشد و معطل ابلاغ از بالا نباشد.

وی اظهار کرد: نباید به بهانه هایی از حرکت در مسیر سرمایه گذاری تعلل نشان دهیم و چنانچه افرادی کاری را شروع و با موانعی روبرو می شوند باید مستنداً اعلام کنند تا شورا نیز در جریان موانع و مشکلات قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: سازمان سرمایه گذاری نباید منتظر سرمایه گذاران باشد و باید خود به دنبال سرمایه گذاری باشد و سند تحولی در این راستا نیز مطالعه و ارائه دهد.

وحیدافشار ادامه داد: وظیفه شورای شهر ریل گذاری و سیاست گذاری است اما سازمان سرمایه گذاری نیز باید در مواردی داوطلبانه به پیش برود. 

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 737463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟