بازی با تیم مس کرمان مشخصا برای ما آزمون و خطا نیست/اولویت ماشین سازی کسب نتیجه در لیگ یک است

به گزارش خبرنگار  ورزشی رکنا از تبریز،سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، در خصوص دیدار این تیم با مس کرمان در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی با تیم مس کرمان مشخصا برای ما آزمون و خطا نیست اما با این وجود اولویت اصلی ما مسابقات لیگ یک است.

او افزود: تمام تمرکز کادر فنی ماشین سازی تبریز معطوف به مسابقات لیگ یک است زیرا وضعیت ماشین سازی در آن مسابقات خوب نیست و باید با تمام توان در بازی های آینده لیگ یک حاضر شویم. در همین راستا تلاش می شود تا از بازیکن های جوان تر در جام حذفی استفاده شود و برخی مهره های اصلی برای مسابقات لیگ استراحت کنند.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به این که دیدار با مس کرمان در تبریز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تیم مس کرمان از بازیکن های توانمندی برخوردار است و این کار را برای ماشین سازی سخت می کند اما برنامه ریزی ها برای کسب نتیجه به خوبی انجام شده است.

حیدرزاده ادامه داد: کادر فنی مس کرمان نیز که متشکل از فرزاد حسین خانی و محمود محمودی نیا است عملکردی حرفه ای و خوبی دارد و پیش بینی می شود تا شاهد یک مسابقه با کیفیت در جام حذفی باشیم.
سرمربی ماشین سازی گفت: کادرفنی ماشین سازی به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند تا تیم سریع تر آماده شده و از هماهنگی لازم برخوردار شود و این امر نیاز به جلسات تمرینی بیشتری دارد. مشخصا هماهنگ شدن در تیمی که میانگین سنی پایینی دارد، سخت تر است.

 

کدخبر: 752529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟