دفتر هولدینگ پارس پندار نهاد در تبریز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار رکنا از تبریز، «ماکان آریا پارسا» مدیرعامل هولدینگ پارس پندار نهاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز اظهار داشت: ۲۵ شرکت زیر مجموعه این شرکت با بیش از ۵۰۰ نفر کارمند در کشور فعالیت می کند.

وی ادامه داد: فعالیت اصلی این شرکت در حوزه خدمات است و فعالیت خدماتی آن در سراسر کشور بر اساس تفاهم نامه هایی که با موسسات و نهادها منعقد می کند به مشتریان عرضه می شود.

آریا پارسا با بیان اینکه این شرکت مجوز فعالیت از وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی دارد، عمده فعالیت های ارائه شده را در قالب آموزش های مختلف نام برد.

وی اضافه کرد: آموزش های این موسسات در قالب های مختلف علمی، اداری، کارافرینی، آموزش های ضمن خدمت و… و هر دوره طبق تفاهم نامه با نهاد مربوطه و به صورت رسمی ارائه می شود.

آریا پارسا با بیان اینکه محتواهای هر دوره به روز بوده و طبق آخرین به روز رسانی ها برای مخاطبان دوره مربوطه ارایه می شود، اظهار کرد: با توجه به تنوع رشته های مختلف آموزشی برای این منظور تیم محتوایی مختص هر عرصه فعالیت دارند تا آموزش ها به روز ارائه شوند.

وی دوره های آموزشی مجموعه های زیر مجموعه شرکت هولدینگ پارس پندار نهاد را از ارائه دوره های بیمه، دستیار پزشکی، مهمانداری هواپیما تا دستیاری دندانپزشکی و خلبانی برشمرد و بیان کرد: بسیاری از دوره ها را با وزارت علوم و تحقیقات، موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، فن پردازان و … طبق تفاهم نامه ها برگزار می کنیم و گواهی فراگیران نیز با مهر و امضای آن موسسات صادر می شود.

مدیرعامل هولدینگ پارس پندار نهاد همچنین برگزاری دوره های طب سنتی و مهارت های زندگی را از دیگر فعالیت های این مجموعه خواند که بیشتر آن ها طبق تفاهم نامه هایی که شرکت با دانشگاه پیام نور دارد، برگزار می شود.

آریا پارسا گفت: برگزاری بیشتر دوره ها در شرایط کرونایی کشور نیز در قالب مجازی و برخط برگزار شده است و همچنان ادامه دارد.

به خدمات فراملی شرکت هم اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از سه هزار نفر و عمدتا با خانواده به خارج از کشور به علت گرفتن اقامت، اعزام شده است که استرالیا و کانادا بیشترین رقم را نسبت به کشورهای حوزه خلیج فارس به خود اختصاص داده است.

وی از افتتاح دفتر نمایندگی شرکت هولدینگ پارس پندار نهاد در تبریز خبر داد و گفت: این شهر ظرفیت خوبی برای فعالیت شرکت هولدینگ پارس پندار دارد و امید که بتوانیم گام های بلندی در ارائه خدمات این شرکت در تبریز برداریم.

آریا پارسا بیشترین مخاطبان شرکت پارس پندار نهاد را پس از تهران به ترتیب شهرهای اراک، شیراز، اهواز و تبریز دانست و در خصوص فعالیت مجموعه حقوقی دادگران این شرکت نیز گفت: تاکنون فعالیت این شرکت در خصوص حل مشکل ویزای افراد جویای کار در خارج از کشور بوده است و مورد دیگر حقوقی نبوده است.

گفتنی است، در پایان این نشست علی صالح ودادی به عنوان نماینده هولدینگ پارس پندار نهاد در تبریز معرفی شد.

کدخبر: 752497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟