نخبگان دانشگاهی سرمنشاء تحول و جریان سازی جامعه هستند

به گزارش رکنا از شهرکرد 

 جمعی از اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری شهرکرد، اداره کل فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری و بانک تجارت با سرپرست دانشگاه شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها دکتر یاسر پیرعلی ضمن تقدیر و تشکراز حاضرین و قدردانی از پیام تبریک آنها گفت: دانشگاه شهرکرد با دارا بودن بیش از 350 عضو هیات علمی و بیش از 7هزار دانشجو در واقع یک شهرک دانشگاهی می باشد که از امکانات و زیرساخت های قابل توجه ای برخوردار است.

سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: در دوره جدید و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اینکه نخبگان دانشگاهی باید سرمنشا تحول و جریان سازی در جامعه باشند گفت: دانشگاه شهرکرد این آمادگی را دارد که نیازهای دستگاه های مختلف را دریافت نماید تا بر اساس رسالت اجتماعی خود پس از احصا این نیازها برای آنها چاره اندیشی و راه حل ارائه نماید و آن مساله و نیاز را برطرف کند.

دکتر یاسر پیرعلی خطاب به مسئولان شورای شهر و شهرداری شهرکرد گفت: ما باید در این دوران اهتمام ویژه ای برای حل معضل بیکاری و اشتغال جوانان داشته باشیم. دانشگاه شهرکرد دانشجویان خوبی دارد که لازم است در اجتماع حضور یابند و دستگاه ها بهتر است از این دانشجویان استفاده نمایند تا این امر، هم باعث تجربه اندوزی برای دانشجویان شود و هم اینکه زمینه اشتغال جوانان را فراهم نماید، هم چنین درک آنان از مسائل و مشکلات آن دستگاه را افزایش می دهد تا برای آن مسئله و معضل سریعتر چاره اندیشی شود.

سرپرست دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: دانشکده علوم انسانی دانشگاه شهرکرد به لحاظ اعضای هیات علمی و تنوع رشته های آموزشی غنی و قوی است و از همکاران خود در این دانشکده خواهم خواست که همکاری خود را با شورای شهر و شهرداری شهرکرد در زمینه فرهنگی افزایش دهند.

گفتنی است مسئولان حاضر در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر یاسر پیرعلی به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد و آرزوی توفیق در کار برای ایشان، از آمادگی خود برای توسعه و تقویت همکاری با دانشگاه شهرکرد خبر دادند.

مصیبی دهکردی/ شهرکرد 

کدخبر: 751059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟