نقشه راه جدید پژوهش در مدیریت شهری قم در حال تدوین است

به گزارش رکنا از قم، مجید محمدرضاخانی با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای تعالی و تحول سازمانی شهرداری قم، نقشه راه پژوهش در دو بازه کوتاه‌مدت و بلندمدت و بر اساس مسائل و چالش‌های موجود پژوهش در کارگروهی فرعی، ذیل شورای تحول در حال بررسی و تدوین است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این کارگروه تصریح کرد: تاکنون در این کارگروه مسائل و چالش‌های پژوهش شهرداری شناسایی‌شده و مقررشده تا مبتنی بر این مسائل و بر اساس نقشه راه پژوهش شهرداری، راهکارهای برون‌رفت از این چالش‌ها نیز تدوین و بر اساس سند راهبردی عملیاتی دوم شهرداری ارائه گردد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این طرح پس از تصویب در شورای تعالی و تحول سازمانی شهرداری در مسیر اجرا قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امروز ایفای درست مأموریت‌های شهری مستلزم ایجاد پیوند میان بخش‌های عملیاتی و پژوهشی به‌صورت منسجم و یکپارچه است که طراحی پروژه‌های پژوهشی مبتنی بر نیازهای کاربردی در بخش‌های مختلف شهرداری به‌صورت یک رویکرد راهبردی مدنظر معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت نوسازی و تحول سازمانی این مجموعه قرار دارد.

نظری/ قم

 

کدخبر: 750915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟