کارکنان پست حلقه نخست خوشرویی در جامعه هستند

به گزارش رکنا قزوین،فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در بازدید از اداره کل پست استان قزوین گفت: در ساختار سازمان نظامی ۴ رکن وجود دارد که مقام معظم رهبری رکن پنجمی هم با عنوان خوشرویی به آن افزودند و فرمودند: "زمانی که مردم به شما مراجعه می‌کنند با آنها خوشرو باشید تا با امیدواری از پیش شما بروند."

سردار رفیعی آتانی ضمن اشاره به بیانات مقلم معظم رهبری در ادامه بیان کرد: ایشان فرمودند:"حتی اگر نمی‌توانید مشکل فردی را حل کنید با روی گشاده او را راهی کنید". شما عزیزان، حلقه اول این خوشرویی هستید زیرا که با حضور خود درب منازل به خانواده‌ها امید و انرژی می‌دهید.

وی افزود: یعنی اگر مسوولان نتوانستند مشکلات مردم را در هنگام مراجعه برطرف کنند حداقل خوشرو باشند که همین روحیه،  آنها را راضی می کند و با ناراحتی از اداره،  خارج نمی شوند.

وی تصریح کرد: امروز، جمهوری اسلامی ایران سختی متفاوت با تمام دنیا دارد و اینگونه می‌گوید: ما مسلمان و محبت امیرالمومنین (ع) و اهل بیت هستیم و حکومت اسلامی را از طریق مبانی دینی خود به دنیا ارائه می‌دهیم. باید متفاوت باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در پایان خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند همین مکتب بود. حاج قاسم سلیمانی ۴۱ سال دست به اسلحه بوده و در زمان آرامش هم در میدان جنگ بود.او نماد جنگ بود ولی هیچکس جنگ را در وجود او ندید. او برخلاف چهره خشن جنگ ،به آن رنگ و بوی عاطفی و اخلاقی داد. مردم ما در شرایط سختی قرار دارند و ما موظفیم خدمتی بی منت به آنها داشته باشیم.

 

 

 

کدخبر: 750295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟