موفقیت در پیشگیری از وقوع جرم نیازمند همکاری همه دستگاههای مرتبط و مشارکت مردم است

به گزارش رکنا قزوین،علی شعبانی در سومین نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین که در دادگستری برگزار شد اظهارداشت: پیشگیری از وقوع جرم در مسائل اجتماعی از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای موفقیت در برنامه ها بایستی از همه ظرفیت ها بخوبی استفاده کنیم.

شعبانی تصریح کرد: جلسات پیشگیری از وقوع جرم باید خروجی مناسب و محسوسی داشته باشد در غیر این صورت برگزاری این نشست ها و دادن گزارش کار فایده‌ای ندارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: لازم است همه مدیران دستگاه ها به وظایف قانونی خود در پیشگیری از وقوع جرم عمل کنند و در این زمینه جدیت و اهتمام بیشتری داشته باشند.

شعبانی تاکید کرد: به دلیل اهمیت این کارگروه باید مدیران ارشد هر دستگاه و نهاد در این جلسات حضور مستمر داشته باشند و در تصمیم گیری ها مشارکت کنند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین افزود: مصوبات این کارگروه باید در زمان مقرر اجرا و عملیاتی شود تا جامعه آثار آن را مشاهده کند.

وی خاطرنشان کرد: در قانون اساسی بر پیشگیری از وقوع جرم تاکید شده و در این زمینه هیچ مسئله و موضوعی نباید کم اهمیت تلقی شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهارداشت: با وقوع جرم همه افراد جامعه دچار آسیب و مشکل می شوند و همه ما در برابر آسیب هایی که به جامعه وارد می شود مسئول هستیم و باید از این آسیب ها جلوگیری کنیم.

 

کدخبر: 748563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟