تاکید استاندار قزوین بر افزایش نظارت بر بازار

به گزارش رکنا قزوین،محمد مهدی اعلایی در ستاد تنظیم بازار استان قزوین، اظهار داشت:کشف یکی از انبارهای احتکار لوازم خانگی در قزوین قابل تقدیر بوده و فراتر از موضوع استانی است و نباید دیگر در استان شاهد چنین موضوعاتی باشیم.

این مسوول گفت: از تولیدکنندگان انتظار دادیم از ظرفیت های حمایتی ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده کنند و در کنار مردم باشند و برای حمایت از مردم تلاش کنند.

اعلایی گفت: در برخی از حوزه ها استان قزوین تولیدکننده عمده کشور است و باید بر تولید و توزیع از مبدا نظارت بیشتری صورت گیرد.

استاندار قزوین افزود: هیچ کس حق فروش کالا بالاتر از قیمت اعلام شده را ندارد و مردم در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به دستگاه های نظارتی گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

اعلایی گفت: نظارت نباید تنها محدود به تولید و توزیع مرغ و تخم مرغ باشد و باید در تمامی اقلام مورد نیاز مردم از کم فروشی، گران فروشی و کمبود جلوگیری کرد.

وی افزود: دشمنان در موضوع تحریم هرکاری انجام دادند به موفقیت نرسیدند و امروز به دنبال لطمه زدن در بازار ارز هستند که باید در این زمینه هم هوشیاری لازم را داشته باشیم.

این مسوول گفت: در زمینه ورود استارت آپ ها به سیستم توزیع بیشتر به دنبال خلاقیت و نوآوری هستیم و باید در این روند حمایت های لازم صورت گیرد.

اعلایی اضافه کرد: نقش نظارتی دستگاه ها با توجه به رسیدن به پایان سال باید در تمامی حوزه ها به ویژه در زمینه مقابله با کم فروشی و احتکار افزایش یابد و به صورت جدی تری در دستور کار قرار گیرد.

 

کدخبر: 747764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟