تجهیز آرامگاه شهدا نیازمند اعتبار است

به گزارش رکنا خراسان شمالی؛ رضا سلیمانی عضو شورای اسلامی شهر سنخواست در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:  سال نود و سه همراه بود با حضور دو شهید گمنام که با تشییعی عظیم در شهر سنخواست با حضور آحاد مردم در محل پارک معلم که بعد از آن به پارک شهدای گمنام تغییر نام یافت تدفین شدند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام افزود: در احداث بنای آرامگاه این دو شهید عزیز با همکاری بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه و شهرداری سنخواست تا کنون مبلغ یکصد و سی میلیون تومان هزینه گردیده است.

وی ادامه داد: به جهت تجهیز روشنایی و زیباسازی محوطه اطراف این آرامگاه، نیازمند اعتبار و هزینه ای بالغ بر یکصد و پنجاه میلیون تومان است که همیاری ارگان های مربوطه را می طلبد.

سلیمانی مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام را یادآور شد و گفت: برنامه ی استقبال از خانواده ی شهید خدارحم گل آور به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد امام جمعه، فرمانداری، بخشداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری، بنیاد شهید، آموزش و پرورش، خانواده معظم شهدا، ایثارگران ،جانبازان و تمامی اقشار مردم شهر و بخش سنخواست برگزار گردید.

شایان ذکر است، سَنخواست شهری در بخش جلگه سنخواست شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰ خانوار واقع شده است.

کدخبر: 746789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟