دستگیری سارق حرفه ای با 8 فقره سرقت مغازه درخرم آباد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ"عبدالرضا رخشان" بیان داشت: در پی  افزایش  سرقت  مغازه درسطح شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام گشت زنی های هدفمند شبانه در محل هایی با فراوانی وقوع سرقت مغازه و همچنین انجام اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و رصد دوربین های مدار بسته ، در نهایت موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار شده و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را درمخفیگاهش دستگیرکردندو به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ رخشان ادامه داد: متهم دستگیرشده در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به 8 فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان خرم آباد معترف گردید ،لذا تمامی صحنه های سرقت توسط متهم بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند و متهم همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس آگاهی لرستان در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس درکشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست و از شهروندان خواست هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی گفت: جهت حفظ محل کسب خود درب های ورودی را از نوع کرکره مشبک نمایند و شب ها نیز در محل مزبور روشنایی کافی وجود داشته باشد و راه های کانال کولر در پشت بام را هرچند کوچک باشد به وسیله جوش دادن چند میله فلزی محفوظ نمایند.

 

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 746546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟