دستگیری سارق حرفه ای با 11 فقره سرقت درخرم آباد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ"عبدالرضا رخشان " بیان داشت: در پی  چندید فقره سرقت منزل و خودرو درسطح شهرخرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام گشت زنی های هدفمند شبانه و همچنین انجام اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و رصد شبانه روزی فعالیت های مجرمانه سارقان سابقه دار و با پیگیری ها و اقدامات اطلاعاتی همه جانبه در نهایت موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیرکردند.

سرهنگ رخشان ادامه داد: متهم دستگیرشده درتحقیقات فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات پلیس به 11 فقره سرقت شامل، 3 فقره سرقت منزل، 5 فقره سرقت خودرو و 3 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان خرم آباد اعتراف کرد  و  صحنه های سرقت توسط متهم بازسازی و مال باختگان شناسایی شدند.

سرپرست پلیس آگاهی لرستان، در پایان با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 743952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟