بازگشت کارگران ایران خودروی تبریز به چرخه تولید

به گزارش خبرنگار رکنا از تبریز،حسین فتحی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مطالبات صنفی جمعی از کارگران شرکت ایران خودرو تبریز به منظور بررسی و تطبیق و ارزیابی شغلی و برقراری پرداخت عادلانه مزدی بر اساس طرح طبقه‌بندی مشاغل و در راستای شعار سال با همراهی و پشتیبانی مسئولین استان، چرخه تولید این شرکت با دستان توانمند کارگران به چرخش در آمد.

فتحی با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از منابع ارزشمند کار همواره از وظایف ذاتی وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی است، خاطر نشان کرد: هر گونه خواسته و مطالبات صنفی کارگران در فضای اعتماد و صمیمی قابل بررسی و اجرا است.

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه اصل قانون کار با نگاه سه جانبه گرایی و با اولویت تفاهم و توافق کارگران و کارفرمایان است، بیان کرد: اگر این امر محقق نشود به امنیت و ارکان سرمایه گذاری و تداوم تولید آسیب می‌زند.

وی با تاکید مجدد به اینکه رسالت اصلی ما صیانت از منابع انسانی و مادی کشور که به عنوان بزرگترین سرمایه محیط کار محسوب شده، می‌باشد، گفت؛حفظ اشتغال موجود و تداوم تولید در راستای پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. 

 فتحی با اشاره به مطالبات صنفی کارگران شرکت ایران خودروی تبریز بیان کرد: مطالبات کارگران پر تلاش ایران خودرو تبریز با قوانین تطبیق و در چارچوب آن عمل می‌شود.

کدخبر: 745057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟