باند 7 نفره سارقان دستگیرشدند

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین،سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان قزوین موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده اعضای یک باند 7 نفره سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 15  فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده اند ، یاد آور شد: سارقان در قالب یک اکیپ با پرسه زنی در حاشیه شهر و شناسایی اماکن و باغاتی که فاقد دوربین مداربسته و نگهبان رها سازی شده اند پس از اطمینان از نبود مالک اقدام به سرقت وسایل از قبیل شیرآلات، لوازم برقی، پمپ آب ، موتور برق و ...می کردند.

سرهنگ عبدلمالکی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با مجرمان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد و از مردم عزیز نیز همواره انتظار می رود ضمن توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 744980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟