دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 110فقره سرقت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری 13کهریزک حین ماموریت به سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا مشکوک شده و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

وی گفت: پس از توقف خودرو ، ماموران در بازرسی از آن مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کردند و سرنشین و راننده خودرو به همراه اموال مسروقه برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان در بازجویی کارآگاهان به جرم خود مبنی بر 110 فقره سرقت از اماکن خصوصی و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان ساوجبلاغ و استان تهران اعتراف کرد.

وی در خصوص شگرد سرقت ها گفت : متهمان با شناسایی اماکن خصوصی و ویلاهای خالی از سکنه اقدام به سرقت از این اماکن کرده و آن ها را به 3 نفر مالخر در استان های البرز و تهران می فروختند که با راهنمایی متهمان تمامی مالخرها طی2 عملیات غافلگیرانه دستگیرشدند و دربازرسی ازمخفیگاه آن ها 200 قلم انواع لوازم سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران تاکنون 100 نفر از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟