مناسب سازی کوچه‌های منتهی به میدان سرچشمه اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان و رئیس کمیته تخصصی مناسب سازی استان گفت: با توجه به تمرکز مطب‌های پزشکان و خدمات پزشکی در اطراف میدان سرچشمه و اجرای طرح پیاده راه در این مکان‌ها استفاده از خدمات پزشکی برای توانخواهان و جانبازان و سالمندان با مشکل مواجه می‌شود.

عظیم قهرمانی افزود: با نظر به مراجعه جامعه هدف از شهرستان‌های استان و ساکنین شهرستان اردبیل امکان جابجایی برای افراد نیازمند به خدمات پزشکی با مشکلات متعددی روبروست برای رفع برخی از این موانع در بارانداز‌های احداثی در کوچه‌های شمس و طوی تابلو‌های پارک خودرو برای جانبازان و معلولان و تابلو‌های توقف ممنوع نصب خواهد شد و سایر همشهریان نیز می‌توانند از پارکینک‌های عمومی استفاده کنند.

وی بیان کرد: در شهرستان اردبیل و سایر شهرستان‌ها در محل‌هایی که تابلوی پارک خودرو‌های جانبازان و معلولان نصب شده در صورت پارک خودرو‌های فاقد پلاک مرتبط، مبلغ صد هزار تومان جریمه خواهند شد.

مشاور استاندار اردبیل گفت: با هماهنگی بعمل آمده با پلیس راهور شهرستان اردبیل توانخواهانی که بنا به ضرورت از مسیر‌های ویژه (خط ویژه) تردد کنند، در صورت داشتن پلاک معلولان مساعدت لازم انجام خواهد شد.

 

کدخبر: 743940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟