راه‌اندازی پویش «راه او» ویژه دانشگاهیان لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت دانشمند صنعت دفاعی کشور، محسن فخری‌زاده، پویش دانشگاهی با عنوان «راه او» را برگزار می‌کند.

هدف از راه‌اندازی این پویش، که بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه لرستان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز لرستان نیز در برگزاری آن مشارکت دارند، تقویت «فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت» و تأکید بر تداوم راه شهیدان اعلام شده است.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان از همه دانشگاهیان، شامل اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دعوت کرده است در این پویش دانشگاهی، مشارکت کنند تا بار دیگر، بر تداوم راه شهیدان و دفاع از اقتدار کشور، تأکید شود.

مهلت شرکت در این پویش تا هشتم آذرماه جاری و آدرس اینترنتی برای امضا و شرکت علاقه‌مندان در پویش دانشگاهی «راه او» نیز  www.raheou.ir اعلام شد است.

لازم به ذکر است، شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند صنعت دفاعی کشور و رئیس سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی وزارت دفاع، در تاریخ هفتم آذرماه ۱۳۹۹ به دست تروریست‌های وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی، به شهادت رسید.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 743683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟