افتتاح مدرسه روستای کهمان بالا در شهرستان الشتر

امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، اظهار داشت :  خیرین مدرسه ساز و بنیاد برکت در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی  کمک های شایان توجهی را مبذول داشته اند به نحوی که ما در نیمه اول سال جاری شاهد افتتاح ۷۴ مدرسه در قالب ۲۳۸ کلاس درس بودیم که  ۴۳ درصد از این مدارس را با مشارکت خیرین احداث کرده ایم .

 وی در ادامه افزود : در شش ماهه اول امسال ۹۴ میلیارد تومان برای احداث مدارس استان سرمایه گزاری شد و اگر بصورت میانگین حساب کنیم در هر هفته یک واحد آموزشی ۱۰ کلاسه توسط نوسازی مدارس احداث شده است .

 غفوری نژاد تصریح کرد : درشش ماهه اول سالجاری در شهرستان الشتر ۲۱ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است .

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستانی گفت : یکی از عملکرهایی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذیل کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستانی صورت گرفته است ، مزین کردن ۳۰ فضای آموزشی در قالب ۷۲ کلاس درس با زیربنای ۸ هزار و ۶۲۰ متر مربع  بنام شهداست .

 شایان ذکراست ، مدرسه شهید کاظم یوسفوند با ۳ کلاس درس در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و زیربنای آموزشی ۲۰۰ متر مربع  و با صرف اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و با مشارکت بنیاد برکت احداث شده است .

در پایان این مراسم ، با اهدا لوح سپاس از خانواده معزز شهید کاظم یوسفوند و عوامل اجرایی پروژه تقدیر شد.

گلاره پروازی/ لرستان

کدخبر: 743521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟