تهدیدها را در چله دوم انقلاب به فرصت تبدیل کنیم

به گزارش رکنا از سمنان، نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان  در دیدار با معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور و در حضور مسئولان کانون های بسیج اساتید استان سمنان  ضمن  گرامیداشت هفته بسیج ، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی گردد تا از ظرفیت های فرهیختگان دانشگاهی برای حل مسائل و مشکلات بهره برد.

ایشان با اشاره به اهمیت جهاد تبیینی به عنوان یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تبدیل تهدیدها به فرصت، افزودند : ساز و کار و روند عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب توسط بسیج اساتید دانشگاهها ارائه گردد به طوریکه در چله دوم انقلاب از تهدیدها فرصت بسازیم.

امام جمعه سمنان افزود : مقام معظم رهبری به خوبی  به نقش مهم جوانان و دانشگاهیان  در پیشبرد اهداف جامعه اشاره نموده اند و آنان را یکی از مهمترین سرمایه کشور معرفی کرده اند تا با حضور تاثیرگذارشان در مسائل اجرایی، موجبات تحولات عظیم در کشور را فراهم آورند .

وی بر لزوم بصیرت افزایی سیاسی در دانشگاهها توسط اساتید بسیجی تاکید کرد و گفت : مجموعه‌ی دانشجویی ما ظرفیت حرکت‌های بزرگ برای روشنگری‌های جدی و خنثی‌کردن حرکات دشمن را دارند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت : امید بخشی و امیدآفرینی یک هدف بسیار مهم در بحث بسیج اساتید است  و اساتید گرانقدر باید اهتمام ویژه بر این مساله مهم داشته باشند .

 

کدخبر: 743457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟