انعقاد هزار میلیارد ریال قرارداد در فن بازار منطقه ای سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در خصوص فن بازار منطقه ای سمنان گفت:: فن بازار منطقه‌ای استان سمنان ۷۳ مورد قرارداد بازاریابی و فروش را از ابتدای فعالیت تاکنون منعقد کرد.

حسن آلبویه افزود: فن بازار منطقه‌ای استان سمنان تا کنون یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال در حوزه انتقال فناوری انعقاد قرارداد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان قرارداد، ۱۶ فقره قرارداد با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به هفت ماه سال ۱۴۰۰ بوده است.

آل‌بویه تصریح کرد: ۱۴۳ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور در سایت  http://semnan.techmart.ir  به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی است و سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی می‌باشد.

آل‌بویه گفت:تا کنون ۸۴ واحد صنعتی  دانش‌بنیان و فناور در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان به ثبت رسیده و ۵۲ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی استان در این مدت رفع شده است.

فن بازار به معنای بازار فناوری، یعنی محلی برای مبادلات تکنولوژی است، در بازار فناوری نیز فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» را دارد که به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال تکنولوژی نیز می‌پردازند.

 

 

کدخبر: 742479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟