لرستان پایلوت اجرای طرح آموزش رایگان هنر

به گزارش رکنا از لرستان، احمد حسین فتایی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار عدالت محوری دولت سیزدهم و به منظور دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و همچنین صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته‌های مختلف هنری در سطح مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اجرا شده و کلیه برنامه‌های مرتبط با این طرح کاملا رایگان و بدون دریافت هزینه خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس در گام نخست این طرح، استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان پایلوت اجرای طرح خواهند بود.

فتایی با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام برای برای بهره مندی مزایای مرحله نخست این طرح، ۱۵ آذر ماه خواهد بود، ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://amoozesh.azmoonehonar.ir نسبت به ثبت نام در دوره‌های آموزشی اقدام کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برنامه آموزشی بر اساس نوع رشته و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور (آنلاین) خواهد بود و شروع برگزاری دوره‌های آموزش از اول دی ماه ۱۴۰۰ به بعد می باشد؛ ضمن اینکه برای کلیه شرکت‌کنندگان در پایان دوره، گواهی شرکت در دوره صادر می‌شود.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 741699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟