جزئیات بلعیده شدن زن کرمانشاهی و بچه اش در یک چاه/ دادسرای کرمانشاه ورود پیدا کرد + فیلم
حجم ویدیو: 8.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

بیژن مرادی در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد در خیابان گلسرخ کرمانشاه یکی از شهروندان پس از فرو ریخت قسمتی از پیاده‌رو به درون یک چاه از رده خارج سقوط می‌کند.

وی افزود: این چاه‌ها مربوط می‌شود به دفع فاضلاب خانگی که پیش از ساخت و تاسیس شبکه فاضلاب شهری حدود ۳۰ تا ۴۰ سال پیش توسط مالکین احداث شده است

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پس از ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این مناطق این چاه‌های دفع فاضلاب توسط مالکین از رده خارج شدند و باید خود مالکین این چاه‌ها را خاکریزی و پر می‌کردند که بعد‌ها دچار ریزش دهانه نشود.

مرادی گفت: از سال‌های گذشته تاکنون در معابر منطقه هیچ اثری از این گونه چاه‌ها مشاهده نشده است و از طرفی تاکنون مالکین این منطقه شهرداری را از وجود چنین طرح‌هایی مطلع نکرده اند که شهرداری برای رفع خطر و پر کردن این چاه‌ها اقدام کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق که روز گذشته رخ داد به تمامی پلاک‌های ثبتی سطح منطقه یک به صورت کتبی اخطار داده شد که اگر در گذشته از چاه‌های فاضلاب جذبی استفاده می‌کردند به شهرداری اعلام کنند که با همکاری مالک عملیات خاکریزی و پر کردن آن سریع انجام شود.

حال بر حسب پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه در خصوص فرو رفتن زمین دریکی از معابر سطح شهر، پرونده قضایی برای خاطیان به دستور دادستان تشکیل شده و در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب در حال تحقیق و تعقیب است.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 740863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟