اولین جلسه قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن برگزار شد

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در این جلسه که در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه شهرستانی نهضت ملی مسکن به مسوولیت فرمانداران و دبیری ادارات راه و شهرسازی تشکیل شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین دستورات لازم برای شناسایی اراضی مستعد جهت طرح نهضت ملی مسکن را ارائه و مقرر شد تا دو هفته آینده اراضی مذکور شناسایی و موارد مدنظر در جلسه بعدی قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

نظری با اشاره به اینکه هدف ۴ ساله مدیریت استان در بحث مسکن تولید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی است، گفت: لازم است این هدف در دو برش اجرایی و در مرحله اول برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی شود که در این راستا لازم است تعداد متقاضیان هر شهرستان و اراضی مورد نیاز این طرح شناسایی و در کارگروه مطرح شود که خوشبختانه بخش زیادی از این کار انجام شده است.

 در حاشیه این جلسه استاندار خراسان رضوی و هیات همراه از  بخش های مختلف اداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بازدید و از زحمات پرسنل این مجموعه ها تقدیر و تشکر کرد.

کدخبر: 738568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟