پاسداران نیروی دریایی دست سارق را قطع کردند

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال استان قزوین اظهار داشت: در روزگاری زندگی می کنیم که فرصت ها طلایی هستند و قدر اقدامات تولید کنندگان و فعالان مجازی مجازی باید دانسته شود.

وی افزود: امروز در یک جنگ تمام عیار قرار داریم و اگر دقت نکنیم با مشکلات فراوانی رو به رو خواهیم شد، در این جنگ زمان و دقایق مهم است بنابراین باید به صورت حساب شده و دقیق به مبارزه پرداخت.

این مسوول با اشاره به اینکه برای گره گشایی مشکلات کشور باید از عنصر زمان به درستی استفاده کرد، گفت: امروز جنگ هشت ساله دفاع مقدس به جنگ ۱۱ روزه غزه و جنگ ۶ ساعته خلیج فارس در روزهای اخیر تبدیل شده است که نشان دهنده قدرت جبهه مقاومت است.

سردار آتانی اضافه کرد: بنا به فرموده نماینده ولی فقیه در استان قزوین شما فعالان دیجیتال مفسران قرآن کریم هستید و در آثار خود به خوبی این اقدام را انجام دادید.

وی اظهار داشت: در تمامی آثار  مشاهده شده درد و دغدغه جامعه وجود داشت و به دنبال رفع مشکل جامعه بودید که این موضوع بسیار مطلوب ارزیابی می شود و باید این مسیر ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه مسوولان باید از این ایده ها برای خدمت به جامعه به شکل احسن افتاده کنند، گفت: این تولیدات و آثار باید به صورت عملیاتی درآمده و مشکلات مردم را در عرصه های مختلف کاهش دهد.

این مسوول افزود: خلیج فارس سالیان سال جولانگاه ملت های بیگانه بوده است ولی این اواخر هیمنه آمریکا در این فضا شکسته شده و جمهوری اسلامی درباره مکانی صحبت می کند که مالک آن بوده و قدرت دارد که مالکیت آن را داشته باشد.

 

 

 

کدخبر: 737457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟