‍ تقدیر فرمانده انتظامی استان کردستان از پلیس وظیفه شناس شهرستان سنندج

 

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج،  سردار"علی آزادی" از مأمور وظیفه شناس پلیس شهرستان سنندج به دلیل نجات جان نوزاد 9 ماهه قدردانی کرد و گفت: اقدام شجاعانه و به موقع این مأمور فداکار نمادی ارزشمند از همدلی، احساس مسئولیت، پیوند با همنوع و خالص ترین نمونه نوع دوستی را به نمایش گذاشت. 

سردار آزادی خاطر نشان کرد: یکی از شاخصه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی، ایثار و از جان گذشتی مأموران برای تامین نظم و امنیت شهروندان می باشد که این مهم را با الگو سازی و کمک به هم نوع به خوبی در کارکنان انتظامی استان کردستان می توان مشاهده کرد. 

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی در بین دستگاه های مختلف حکومتی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، از این رو هر گونه رفتار مأموران انتظامی در ارتباط با شهروندان موجب قضاوت آنها نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد. 

گفتنی است؛ این مأمور فداکار چندی پیش با  اقدام به موقع و هوشمندانه خود مانع از وقوع حادثه ناگوار برای نوزاد 9 ماهه سنندجی شد که این اقدام فداکارانه موجب خرسندی و رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس استان شد که در همین راستا سردار"علی آزادی" فرمانده انتظامی استان کردستان از اقدام این مأمور فداکار با اهداء لوح و هدایائی تقدیر و تجلیل کرد.

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 737360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟