افزایش اشتغال و تولید در استان سمنان با بهره برداری از ظرفیت ها

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به استان سمنان از مسئولین پرتلاش، خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران قدردانی کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان به حماسه 13 آبان اشاره کرد و گفت:  سفر به استان سمنان توفیقی است که در روز ۱۳ آبان ماه که یادآور رشادت‌های شهیدان خصوصاً شهدای دانش آموز و پرچم داری امام راحل در مقابل استکبار جهانی است حاصل شده است.

رییس جمهور با بیان اینکه قبلا بررسی‌هایی در حوزه های مختلف در استان سمنان انجام شده است، گفت: در جلساتی که با مدیران سازمان ها، مسئولان حوزه های مختلف، و فعالان اقتصادی خواهیم داشت، این مسائل مرور می شود تا به تصمیمات روشنی از رفع مشکلات استان برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن است گفت: اگر این ظرفیت ها درست مورد بهره برداری قرار گیرد، موجب رفع کمبود ها و افزایش اشتغال و تولید  در استان سمنان می شود که این مسائل در این سفر در دستور کار  قرار دارد.

 وی گفت: امیدواریم خداوند متعال عنایت فرماید که این سفر، همراه با تصمیماتی باشد که گره گشای مسائل و مشکلات استان سمنان  باشد و هم جواری آن با استان های دیگر کشور، این استان را در جایگاهی قرار دهد که با وضعیت فعلی متفاوت باشد.

نخستین برنامه سفر ریاست جمهور سفر به شهرستان مهدیشهر و بازدید از این شهرستان می باشد.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 736575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟