اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های گردشگری

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ؛ شجاع اقبالی در جلسه شورای اداری شهرستان نیر با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل و حضور معاون پارلمانی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در نیر افزود: از مجموع اعتباراتی که قرار است از محل مصوبات این سفر به شهرستان برسد ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت جداگانه برای پروژه‌های گردشگری در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت رعایت پدافند غیرعامل در ادارات، از روسای ادارات خواست تا در این خصوص تمهیدات لازم را انجام دهند و دستگاه‌های اجرایی با تشکیل کمیته‌ای اصول پدافند غیرعامل را در حوزه خود اجرا کنند.

اقبالی افزود: پدافند غیرعامل مورد تاکید رهبری و رئیس جمهوری است و شورای پدافند غیرعامل شهرستان نیر باید به صورت عملی برنامه‌های آن را اجرا کند.

نسخه نویسی الکترونیکی ،گامی مثبت در راستای خدمات رسانی بهتر

فرماندار نیر با گرامیداشت هفته بیمه سلامت گفت: ۷۵درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

او طرح نسخه نویسی الکترونیکی را گامی مثبت در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و کاهش خطای پزشکی، تحقق دولت الکترونیک و حذف کاغذ را از مزایای این طرح دانست.

اقبالی جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت شهرستان نیر را ۱۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود: خدمات بیمه سلامت در مقایسه با سال‌های گذشته بهتر شده و افراد بیشتری را تحت پوشش قرار داده و در این شرایط برای مردم اهمیت ویژه‌ای دارد.

فرماندار نیر همچنین با اشاره به فرارسیدن فصل سرما از آمادگی اکیپ‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خبر داد و گفت: دراین راستا ۱۸ خودروی سنگین و نیمه سنگین راهداری شهرستان نیر آماده ارائه خدمت‌رسانی به مسافران و روستاییان منطقه است.

 

کدخبر: 735982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟