بارندگی صبحگاهی – لغزندگی جاده- تصادفات خونین

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، در نخستین حادثه و در ساعات ابتدایی صبحگاه امروز واژگونی اتوبوس گناباد در محور آرادان سرخه، ۳۲ مصدوم بر جای گذاشت و در حادثه دوم واژگونی اتوبوس تایباد به تهران، سه نفر جان باختند.

مجیدی رییس جمعیت هلال احمر گرمسار در خصوص حادثه نخست گفت: حادثه واژگونی اتوبوس گناباد، صبح امروز ساعت ۴:۳۸ دقیقه در کیلومتر ۳۶ جاده سمنان به گرمسار حوالی شهرک صنعتی سید آباد رخ داد.

وی افزود: با دریافت گزارش مبنی بر واژگونی این اتوبوس،  یک تیم رهاسازی، دو تیم‌ امداد و نجات هلال احمر و پنج تیم از اورژانس گرمسار و آرادان به محل حادثه اعزام شدند که در این حادثه ۳۲ مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

مظفرمحمدخانی، مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان هم از واژگونی اتوبوسی دیگر در کیلومتر 16 محور سرخه به آرادان خبر داد و گفت: اتوبوس تایباد به تهران با 33 سرنشین در حوالی سرخه واژگون شد که متاسفانه در این حادثه سه نفر جان باختند. 

به گفته وی، هفده سرنشین دیگر اتوبوس نیز در این حادثه مصدوم شدند که 3 مصدوم با کمک عوامل امدادی پایگاه های آرادان و ده نمک هلال احمر و 14 مصدوم دیگر با امدادرسانی نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

این در شرایطی است که بنابر اظهار نظر یکی از شاهدان عبوری از جاده سمنان تهران، امروز صبح و بعد از نخستین باران پاییزی در این محور نزدیک به پانزده خودرو سنگین دچار حادثه شدند. شایان ذکر است آزاد راه سمنان – تهران یک جاده بین المللی و پر ترافیک می باشد.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 734645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟