15 مصدوم در تصادفات جاده های سمنان

به گزارش رکنا، علی‌آقا یحیایی اظهار کرد: بر اثر وقوع سه سانحه رانندگی در محورهای ارتباطی استان سمنان، 15 نفر حادثه دیدند که نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر به آنها خدمات‌رسانی کردند.

وی تصریح کرد: در این حوادث، 12 نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به تلاش‌های 9 نفر از نیروهای هلال‌احمر در این سه حادثه بیان کرد: بر اثر وقوع تصادفی بین یک دستگاه کامیون با خودروی سواری پژو پارس در کیلومتر هشت محور سمنان به دامغان، هفت نفر حادثه دیدند.

یحیایی بیان کرد: در این حادثه، ۶ نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد. چهار نفر از پایگاه امداد جاده‌ای آهوان در این سانحه دل‌خراش امدادرسانی کردند.

وی افزود: واژگونی خودروی زانتیا در کیلومتر ۱۷ محور فولادمحله به کیاسر نیز سبب حادثه دیدن چهار نفر شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: شمار مصدومان این سانحه رانندگی نیز چهار نفر اعلام شده است و سه نفر از نیروهای پایگاه امداد و نجات فولادمحله به حادثه‌دیدگان خدمت ارائه کردند.

یحیایی با اشاره به واژگونی خودروی لیفان در کیلومتر ۷۵ محور میامی به سبزوار گفت: در این سانحه نیز چهار نفر حادثه دیدند که دو نفر مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با قدردانی از عوامل پایگاه امداد جاده‌ای میاندشت برای خدمات‌رسانی در این حادثه گفت: دو نفر از نجاتگران این پایگاه امدادی سر صحنه تصادف حاضر بودند.

با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، 56 دستگاه ترددشمار، 59 سامانه ثبت تخلف و 22 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم 15 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند.

حدود 600 کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟