5 کشته در تصادفات مرگبار جاده های سمنان

به گزارش رکنا، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه‌روز گذشته در محورهای استان خبر داد و گفت: درمجموع این حوادث متأسفانه پنج نفر جان باختند.

مظفر محمدخانی  بابیان اینکه ساعت یک بامداد برخورد رخ‌به‌رخ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با کامیون در کیلومتر هفت محور دامغان به جندق روستای ورکیان، امداد جاده‌ای نعیم‌آباد گزارش شد، ابراز داشت: در این عملیات بلافاصله نیروهای هلال‌احمر وارد صحنه شده و عملیات امدادرسانی صورت گرفت.

وی بابیان اینکه متأسفانه در این حادثه سه نفر در دم جان باختند، افزود: این عملیات که تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت با همکاری اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس‌راه، نیروی انتظامی و شهرداری، عملیات رهاسازی انجام و تنها مصدوم حادثه به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه در حادثه دیگری انحراف و سقوط در پل خودرو سمند در کیلومتر دو محور ایوانکی به گرمسار یک فوتی بر جای گذاشت، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۲۰:۵۰ شب گذشته به وقوع پیوست که چهار مصدوم حادثه توسط پایگاه امداد جاده‌ای شهید قاسمی ایوانکی به مراکزی درمانی انتقال داده شدند.

محمدخانی بابیان اینکه انحراف از جاده و برخورد با مانع یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۹۷ محور سمنان به دامغان باعث جان باختن یک نفر شد، تصریح کرد: این عملیات ساعت ۳:۳۶ بامداد آغاز و ساعت شش خاتمه یافت که درنهایت مصدومان حادثه به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: برخورد دو خودروی پراید در کیلومتر ۱۸ محور ایوانکی به آبسرد نیز در ساعت ۱۹:۴۵ شب گذشته مصدومیت چهار نفر را به دنبال داشت که با حضور پایگاه امداد جاده‌ای شهید قاسمی ایوانکی و عوامل اورژانس مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟