توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان در بندر کیاشهر/کمبودها را برطرف می‌کنیم

به گزارش رکنا از رشت، همایش پیاده‌روی خانوادگی با همت شهرداری، شورای اسلامی شهر بندرکیاشهر و با همکاری اداره ورزش و جوانان بندرکیاشهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

IMG-20211024-WA0003

عاطفی شهردار بندر کیاشهر در این همایش ایجاد شهر با نشاط و زمینه‌سازی جهت داشتن شهروند شاد و سالم را متذکر شد و تصریح کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری کمک و توسعه هر چه بیشتر ورزش همگانی است.  

وی برخی از کاستی‌ها و کمبود‌های فعلی بندرکیاشهر از حیث امکانات فرهنگی و ورزشی را هم برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر حداقل امکانات را در این حوزه‌ها شاهد هستیم اما امیدواریم و سعی می‌کنیم در آینده این محدودیت‌ها برطرف شود. 

شهردار بندر کیاشهر با بیان اینکه توجه به ورزش همگانی و مصادیق آن در دستور کار شهرداری قرار دارد اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای برپایی مدون ورزش همگانی در پارک های بندرکیاشهر از جمله اموری است که توسط شهرداری پیگیری می‌شود.

مرتضی عاطفی یکی از مشکلات شهر بندر کیاشهر را کمبود زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی نظیر پارک بانوان اعلام کرد و افزود: با توجه به نقش تعیین کننده بانوان در جامعه و اهمیت داشتن شهری با نشاط، پویا و توسعه یافته باید توسعه اماکن ورزشی مخصوص این قشر را در اولویت قرار دهیم.

شهردار بندر کیاشهر ایجاد فضاهای اختصاصی برای تفریح و ورزش ویژه بانوان را لازم و ضروری خواند و گفت: مدیریت شهری و شهرداری بندرکیاشهر به اندازه توان و ظرفیت خود برای ایجاد فضاهای ورزشی به خصوص زیرساخت‌های ویژه بانوان تلاش می‌کنند.

IMG-20211024-WA0007

عدم وجود زیرساخت‌های ورزش بانوان زیبنده مردم به ویژه ورزشکاران بندرکیاشهر نیست

حاتم پور باقری رئیس شورای شهر بندرکیاشهرنیز در این همایش ترویج ورزش به عنوان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های روزمره زندگی شهروندان را  ضروری دانست و یادآور شد: ورزش علاوه بر اینکه بر سلامت جسم تاثیر دارد موجب تقویت شادابی روح انسان نیز می‌شود.

حاتم پورباقری با تاکید بر اینکه عدم وجود زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی بانوان زیبنده مردم به ویژه ورزشکاران بندرکیاشهر نیست اضافه کرد: بانوان فعال بندرکیاشهر در رشته‌های مختلف ورزشی حتی از حداقل امکانات ورزشی هم محرومند.

رئیس شورای شهر بندر کیاشهر این مطلب که با رایزنی‌های به عمل آمده پارک بانوان برای انجام تفریح و ورزش به صورت اختصاصی در حال آماده‌سازی را متذکر شد و ابراز داشت: شورای شهر و شهرداری بندر کیاشهر با توجه به دغدغه‌ای که دارند به مقوله توسعه فضاهای ورزشی بانوان و بهسازی این فضاها اقدام می‌کنند.

به گزارش واحد خبر مدیریت روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، همایش پیاده‌روی خانوادگی از شهرداری بندرکیاشهر آغاز شد و شرکت‌کنندگان در آن، مسیر تقریبا سه کیلومتری را تا پل چوبی طی کردند.

گفتنی است در این همایش اقشار مختلف مردم اعم از کودک و نوجوان، پیر و جوان، زن و مرد، سالخورده و میانسالان حضور داشتند و این امر موجبات ایجاد شور و نشاط را فراهم کرد.

شایان ذکر است در پایان همایش پیاده‌روی خانوادگی، به قید قرعه به شرکت‌کنندگان از سوی بیمه کوثر و شورای شهر و شهرداری کارت هدیه اهدا شد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 732826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟