۲ مصدم بر اثر واژگونی دو خودروی سواری پژو

به گزارش رکنا از لرستان، مهرداد علی‌پناه، اظهار داشت: ساعت ۱۰:۳۲ امروز یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی  مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، یک اکیپ امدادی از  ایستگاه شماره ۶ به همراه رادمرد معاون عملیات سازمان به محل حادثه اعزام شدند‌.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با از دست دادن کنترل خود در میدان باستان واقع در خیرآباد واژگون و دو سرنشین آن محبوس شده بودند که با حضور آتش نشانان خودرو و محل حادثه ایمن سازی و دو سرنشین آن تحویل عوامل اورژانس گردیدند.

رئیس سازمان آتشنشانی خرم‌آباد، ادامه داد: مورد دوم واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در بلوار شهید سید نورخدا موسوی  بود که بلافاصله پس از دریافت خبر این حادثه در ساعت ۱۲:۴۵ ، آتش نشانان واحد امداد و نجات ایستگاه شماره دو به همراه معاون عملیات سازمان به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

علی‌پناه تصریح کرد:در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری سمند با پنج نفر سرنشین پس از برخورد با درخت میان بلوار واژگون شده بود که خوشبختانه سرنشینان آن آسیب جدی ندیده بودند. آتش نشانان بلافاصله خودرو و محل حادثه را ایمن سازی کرده و تا انتقال خودروی مذکور توسط جرثقیل جهت جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در محل حضور داشتند.

مهدی زکی‌پور/ زکی‌پور

 

کدخبر: 732774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟