تشدید محدودیت‌ها و افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون در شهرستان خرم‌آباد

به گزارش رکنا از لرستان، جعفر طولابی در چهل و چهارمین جلسه ستاد کرونای شهرستان که ظهر امروز با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت کرونایی نامناسب استان و شهرستان خواستار توجه بیشتر مردم به توصیه های بهداشتی و رعایت بهتر و دقیق تر پروتکل ها از سوی آنان شد.

 وی شرکت مردم در مراسمات خاکسپاری را یکی از عوامل مهم انتقال ویروس کرونا دانست و از شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی خواست تا با اجرای محدودیت در تردد افراد و خودروها و صدور برگ جریمه برای خودروهای پارک شده در مسیرهای منتهی به آرامستان ها از حضور مردم در این مراسمات جلوگیری نموده و سازمان تبلیغات اسلامی با مداحان این مراسم ها برخورد کند.

فرماندار خرم‌آباد در ادامه از سازمان ورزش و جوانان و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست برخورد قاطع تری با متخلفان در این حوزه ها خصوصا تورهای گردشگری، سالن های بدنسازی و دیگر فضاهای ورزشی سربسته انجام و متخلفین را سریعا جهت طی مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی کنند.

 طولابی در ادامه خواستار تسریع روند واکسیناسیون با جانمایی و برآورد اماکن، امکانات، نیروها و تجهیزات برای ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون از سوی مرکز بهداشت شهرستان شد.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 717601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟