نصب وجانمایی یک دستگاه پل عابر پیاده در ابتدای خیابان ایران گاز

به گزارش رکنا، حسین صلح جو شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شورای اسلامی شهر قزوین به بازدیدهای میدانی از مناطق و محلات شهر قزوین اشاره کرد و گفت: طی بازدیدی که از خیابان اصفهان یا ایران گاز داشتیم ساکنان این منطقه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که ضرورت دارد هر چه سریع‌تر به مشکلات آنها رسیدگی شود تا شرمنده مردم نباشیم.

وی ادامه داد: فاصله زیادی بین ارائه خدمات در نقاط جنوبی نسبت به نقاط برخوردار شهر وجود دارد.

این عضو شورای شهر به عدم عمل به تعهدات سازمانها و ارگان‌ها در قبال بهسازی محور نسیم شمال اشاره کرد و گفت: به دلیل سو مدیریت استانی متأسفانه سهم دستگاه‌هایی که باید در پروژه نسیم شمال مشارکت کنند، پرداخت نشده و تاکنون نیز در این خصوص شورای اسلامی شهر قزوین سکوت کرده است.

وی تاکید کرد: بایستی از مدیر کل راه و شهرسازی استان درصحن شورا دعوت شود تا این سهم از طریق تهاتر زمین پرداخت شود تا شاهد این همه مشکلات در منطقه ایران گاز و ترافیک در مسیر آرامستان های شهر به دلیل مسدود ماندن بخشی از مسیر نسیم شمال نباشیم.

صلح جو با بیان اینکه شهرداری هم با مشکل در تزریق اعتبار به این پروژه روبروست، افزود: لازم است در این خصوص تدبیر شود و هرچه سریع‌تر بتوانیم پروژه نسیم شمال را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه درخصوص لایحه مساعدت شهرداری به تعاونی تاکسیرانان و خاکبرداری محل احداث خانه تاکسی تصریح کرد: اگر شورا با لایحه موافقت کند می‌توانیم در ادامه کار سهم آورده شهرداری را بیشتر کنیم تا به رانندگان تاکسی از محل این آورده کمک و سود منطقی را به رانندگان تزریق کنیم.

صلح جو در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین نیز می‌تواند سهامدار این تعاونی باشد تا درآینده افراد زیادی از جامعه رانندگان تاکسی از خدمات خانه تاکسی بهره مند شوند و به رانندگان تاکسی که نیازمند هستند از این محل کمک‌هایی داشته باشد.

 

کدخبر: 731549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟