آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید
به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ؛ سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان از ۲۷ مهر آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

رحیم زاده افزود: این جشنواره به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تولید و با هدف تحقق آرمان عدالت طلبی و فرصت سازی، ایجاد فضای رقابتی منصفانه، ایجاد تحول در کارکرد و عملکرد و شکوفایی نخبگان جامعه کار و تولید و همچنین شناسایی و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی، در سه سطح کارگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: مهمترین معیار انتخاب نخبگان کارگری میزان اختراع، بهره وری، خلاقیت، افزایش تولید، مسئولیت پذیری، صرفه جویی در نهاد‌های تولید و نظم و انضباط است.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر در جشنواره استانی در صورت کسب حد نصاب‌های لازم به جشنواره ملی معرفی می‌شوند.

رحیم زاده ادامه داد: علاقه‌مندان و واجدان شرایط برای ثبت نام می‌توانند به درگاه اینترنتی emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه کلیه مراحل ثبت نام در این جشنواره از طریق سامانه انجام می‌شود، تاکید کرد: مهلت ثبت نام از روز چهارشنبه ۲۷ مهر آغاز شده و تا ۲۶ آبان ماه ادامه دارد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، با تعامل دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان در سطح استانی و ملی باشیم.

وی گفت: تمامی کارگران و کارفرمایان می‌توانند در صورت داشتن سوال و رفع ابهامات به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

 

کدخبر: 731027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟