دنیا در حال حاضر به یک دنیای رقابتی تبدیل شده است

به گزارش رکنا ،وی گفت: مردم منتظرند تا محصول خوب وبا کیفیت خریداری کنند ولی محصولی که از نظر کیفیت خوب باشد وماندگاری بیشتری داشته باشد.

امین امینیان ادامه داد:باید رقابت در بازار جهانی باعث شود که شرایط تغییر یاید واز تولید دانش روز وآپدیت شده جهت تولیدات محصولات جدید استفاده کنیم.

 

فرماندار با اشاره به کمبود آب در منطقه هشترود نیز گفت:با توجه به اینکه آب در منطقه هشترود کم است باید مسئولین با تدبیری که می اندیشند در مهار کم آبی گام های خوبی بردارند وهمچنین در جهت کاشت محصولات کشاورزی با طرحی که به کشاورزان می دهند محصولات جدیدی ارائه نمایند.

 

فرماندار هشترود در ادامه به ادارات آموزش وپرورش نیز گفت:باید دانش آموزان وایده پردازان را تشویق نمایند تا به این موضوع اهمیت دهند وهمه دانش آموزان را تشویق نمایند تا ایده وطرح خود را ارائه نمایند .درست است که همه طرح و ایده ها پذیرفته نمی شود ولی دانش آموز تشویق می شود وحداقل از صد طرح ارائه شده اگر پنج مورد نیز قبول شود باز هم برای پیشرفت وترقی علاقمندان به این موضوع بسیار اهمیت خواهد داشت.

 

فرماندار هشترود با اشاره به طرحها وایده هایی که پارسال به این جشنواره ارائه شده بود اشاره کرد وگفت:پارسال هشترود در بهترین ومطلوبترین حالت در این جشنواره شرکت کرده بود که مورد استقبال مسئولین استانی وداوران قرار گرفت وچند نفر از دانش آموزان منطقه هشترود ونظر کهریزی توانستند به مقامات بهتری دست یایند.

 

نماینده عالی دولت در هشترود تاکید کرد:مسئولان نباید در فکر واندیشه جشنواره پارسال باشند وبرای امسال فکری نمایند ودر فکر وتغییر فکر وعمل دانش آموزان باشند‌.وبا همان فکر وذهنیت نباید در این جشنواره ها شرکت کنند چون این فکر واندیشه ها باعث به توسعه منطقه نخواهد شد.

 

فرماندار هشترود به تشویق کلیه دانش آموزان نیز پرداخت وگفت:مسئولین آموزش وپرورش باید به فکر تشویق دانش آموزان باشند وباید دانش آموز در وهله اول در ذهن خود این غرور را بشکند وبعد با فکر وایده تازه وارد عمل شود وطرح وایده جدید باشد.

 

امین امینیان متذکر شد:دنیای خلاق یک هفته وقت دارد تا به ثبت برسد چون تمام دنیا در حال تغییر وتحول در زمینه علم وفن آوری هستند واگر یک لحظه غفلت نماییم کشورهای دیگر با کپی برداری از همان ایده وطرح کار خواهند کرد وهمان را فوری به مرحله ساخت وساز خواهند رساند .

ایده پردازان وطراحان باید ریسک پذیر باشند.

تمام طراحان وایده پردازان باید ریسک پذیر باشند که با یک جا نشستند نمی توان کاری کرد باید تغییر مسیر ومکان داد چون با تغییر مکان ومسیر به راههای جدیدی خواهند رسید.وما نمی خواهیم که طراح وایده پردازان بنشنند چون در کشورهای دیگر همه در حال تغییر وتحول هستند .ووضعیت کشور هم ایحاب می کند که ما باید از این وضعیت خارج شویم ودغدغه مسئولان هم این است که باید طراحان وایده پردازان بیکار ننشینند وحتما حرکت کنند.چون کشور به جنب وجوش بیشتری در زمینه علم دانش نیاز مبرم دارد واز جلسه آینده حتما باید دانشگاه آزاد نیز در این جلسه حضور یابد .

 

کلیه ادارات مکلف به حمایت از ایده ها هستند

فرماندار هشترود از تمام ادارات خواست که در طرحها وایده هاییکه که مربوط به سازمان واداره آنها ربط دارند از آن ایده وطرح حمایت نمایند

وهیچ‌ اداره ای حق خودداری از این قانون را ندارد

 

وابستگی به نفت ومواد معدنی منسوخ شده است

امین امینیان با توجه به اینکه در حال حاضر وابستگی به نفت ومواد معدنی دیگر منسوخ شده است واین چرخه به هم خورده است باید به دنبال یافتن ایده وتجارت سازی بود.به دنبال جنبه های مثبت هر مسئله باشیم واز آن فرصت ، ایجاده کرده واستفاده کنیم.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟