محدویت واردات فرصت خوبی برای عرضه تولیدات داخلی در بازار است

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین: 

هدایت الله جمالی پور  استاندار قزوین روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرستان تاکستان افزود: صنعت در استان قزوین با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و اتفاقات خوبی برای بخش تولید رقم خورده است.

استاندار قزوین گفت: امروز شاهدهستیم با وجود شرایط سخت اقتصادی واحدهای تولیدی با تمام ظرفیت مشغول  به تولید هستند که این موضوع بسیار امیدوارکننده است.

جمالی پور اظهار داشت: در ۲ سال گذشته با اوج گیری تحریم ها و رفتارهای خصمانه دشمنان روبرو بوده ایم اما به همت تولیدکنندگان که باید از آنان به عنوان مجاهدان و رزمندگان جنگ اقتصادی یاد کنیم، به پیشرفت های خوبی در بخش تولید دست یافته ایم که باید تداوم یابد.

وی اظهار داشت: صنایع ما امروز شکوفاتر از گذشته شده اند و در برخی حوزه ها با رشد بسیار خوبی روبرو بوده ایم به طوری که در حال حاضر شاهد صادرات یا توسعه صادرات کالاهای تولیدی داخل هستیم.

استاندار با اشاره به ضرورت پشتیبانی دستگاه های اجرایی از تولیدکنندگان،گفت: مقام معظم رهبری امسال را  سال "تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نام گذاری کردند و همه ما باید با حمایت از تولید و رفع موانع این بخش به تحقق این شعار بسیار مهم کمک کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به نیاز اساسی کشور برای توسعه و پیشرفت به رشد و جهش تولید،گفت: جهت گیری مسوولان باید حمایت همه جانبه از بخش تولید باشد.

جمالی پور ادامه داد: اگر همه مسوولان در راستای این جهت گیری حرکت کنند فرصت های جدیدی برای رشد و جهش تولید در اختیار کشور قرار می گیرد و می توانیم میهن اسلامی را با سرعت بیشتری به قله های پیشرفت برسانیم.

وی با بیان اینکه شان ما خدمت به مردم است،افزود: ما خادم تولیدکنندگان هستیم و تلاش داریم تا با حضور در واحدهای تولیدی و بررسی مسایل و مطالبات آنها از نزدیک بهتر مشکلات تولید را گره گشایی کنیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: اگرچه تحریم های دشمنان سختی هایی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است اما با حمایت همه جانبه مسوولان از این بخش، فعالان این حوزه به فعالیت و کار و تلاش بیشتر امیدوار و دلگرم می شوند.

مفید شیشه تولید کننده انواع بطری های شیشه ای و شیشه هایی دارویی رنگی با اشتغال ۴۱۰ نفر، بید وایر تولیدکننده انواع سیم و مفتول فنری از فولاد با اشتغال ۱۶۴ نفر، واحد نفیس شیشه تولیدکننده بطری های شیشه ای با اشتغال ۳۶۰ نفر و شرکت صنایع مفتولی زنجان تولیدکننده انواع مفتول های فولادی، گالوانیزه و سیم جوش با اشتغال ۴۸۹ نفر از واحدهای تولیدی بودند که استاندار قزوین از آنها دیدن کرد.

 

 

 

کدخبر: 730898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟