کرمانشاه را آزاد کنید بعد به آن سفر کنید

به گزارش رکنا از کرمانشاه، شب گذشته نامه ای از مسئولین ارشد استانی خطاب به رئیس جمهور مبنی بر دعوت از ایشان جهت سفر به استان کرمانشاه منتشر شد. نگاه مسئولین استانی بر مشکلات و تاکید بر حضور مسئولین ارشد کشوری در استان جهت حل آنان قابل تقدیر است اما چه کسی پیگیر حل مشکلات استان خواهد بود؟ آیا مدیریت کنونی توان اجرای مصوبات دولت را دارد؟

استان کرمانشاه در مدت چهار ساله مدیریت هوشنگ بازوند، درگیر مشکلات بسیاری ازجمله زلزله، سیل و..... بود. این مشکلات نگاه ویژه مسئولین ارشد کشوری به استان را در پی داشت و باعث شد بودجه های مختلفی به استان تخصیص یابد اما وضعیت بیکاری، نرخ فلاکت و دیگر مشکلات استان بجای آنکه بهبود یابد وضعیت بدتری به خود گرفت که این وضعیت نتیجه نمایشی بودن اقدامات مجموعه استانداری کرمانشاه است.

پس از روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و مردمی سیزدهم، انتظار مردم از مسئولین دولتی بیش از پیش شد چراکه دولت سیزدهم متکی بر شعار اجرای عدالت و ما می توانیم است. این انتظارات باعث شده که اکنون مردم کرمانشاه خواهان حضور یک استاندار توانمند و با قدرت باشند که بتواند مشکلات استان که در صدر آن بیکاری است را حل نماید، لذا تا زمانی که مدیریت استان تغییر نیابد حضور رئیس جمهور در استان بی معنا خواهد بود چراکه مدیریت کنونی استان عزم و توانی برای حل مشکلات استان ندارد.

در پایان انتظار داریم حضرت آیت الله رئیسی، رئیس دولت انقلابی سیزدهم ابتدا این استان را از مدیران ناکارآمد آزاد کند و به دست یک نیروی جوان، مومن، انقلابی و متعهد بسپارد و سپس با سفر به استان و تخصیص بودجه های لازم منشاء خیر و برکت برای سینه ستبر ایران اسلامی شوند.

کدخبر: 724275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟