از کتاب " گلی در خار ها" در سمنان رونمایی شد

به گزارش  خبرگزاری رکنا از سمنان، در این آیین از کتاب گلی در خار‌ها اثر همایون سعیدی نویسنده آزاده هشت سال دفاع مقدس استان سمنان رونمایی شد.

همایون سعیدی در این آیین گفت: در این کتاب بخشی از خاطرات دوران اسارت او با حمایت شرکت توزیع برق استان سمنان جمع آوری شده و به چاپ رسیده است.

همایون سعیدی از اسرای 8 سال دفاع مقدس است که مدت نزدیک به 7 سال در زندانهای رژیم بعثی عراق گرفتار بود.

محمد مرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران وزارت نیرو در این مراسم با اشاره به این که  بیش از ۵۳۰ نفر از کارکنان این وزارت خانه در دوران دفاع مقدس یه شهادت رسیدند افزود: یکی از اقدامات مهم وزارت نیرو  برای ترویج فرهنگ شهادت، چاپ آثار و دلنوشته‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ازادگان به صورت مکتوب است.

مرادی با اشاره به عملکرد وزارت نیرو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال های اخیر گفت: با هدف حفظ و نشر ایثار و رشادت های دوران جنگ تحمیلی و انتقال آن به نسل های اینده بیش از ۵۰ جلد کتاب تاکنون درباره شهدا در وزارت نیرو جمع آوری شده است.

سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این مراسم گفت:ثبت این خاطرات به ترویج فرهنگ شهادت کمک می کند و جامعه ما بیش از هر زمانی به معنویت برخاسته از فداکاری ایثارگری شهیدان نیاز دارد.

 

کدخبر: 728906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟