دیدارصمیمانه مدیر کل تامین اجتماعی با شهردار اصفهان

، به گزارش رکنا از اصفهان دکتر ریاضی، مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان، در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر قاسم زاده بعنوان شهرداراصفهان و آرزوی توفیق برای ایشان، به مسایل مختلف در خصوص شهرداری و تامین اجتماعی پرداخت.

دکتر ریاضی با بیان اینکه تعامل خوبی مابین تامین اجتماعی و شهرداری اصفهان وجود دارد در خصوص رفع مسایل و مشکلات مربوط به اتوبوسرانی اظهار امیدواری کرد تا با تعامل دوسویه در جهت رفع این مسایل اقدامات مثبتی صورت پذیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در این نشست به علل تاخیر در پروژه ساخت بیمارستان میلاد هم که می بایست درجهت خدمت رسانی به بیمه شدگان استان قرار گیرد اشاره و تاکید کرد.

همچنین از دیگر مواردی که در این نشست صمیمی میان مدیر کل تامین اجتماعی ا و شهردار اصفهان مورد توجه قرار گرفت بحث کارگران ساختمانی و پروانه های ساختمانی بود که مقرر شد در یک نشست تخصصی با حضور کارشناسان پیگیری های لازم جهت حل این مورد صورت پذیرد.

وی در خصوص تشکیل کارگروههای تخصصی و کارشناسی میان شهرداری و تامین اجتماعی تاکید و اظهار امیدواری کرد تا با تعامل خوبی که وجود دارد بتوان مشکلات موجود را مرتفع و در نهایت بتوان خدمات بهتری که به یک منفعت استانی گره خورده ،به همشهریان ارایه نمود و شاهد اتفاقات و رویدادهای بهتری در استان بود.

دکتر قاسم زاده شهردار اصفهان با تاکید بر آمادگی جهت هرگونه تبادل نظر و نشست های تخصصی و کارشناسی ، اظهار داشت : بخش عمده ای از نیروهای خدوم در شهرداری را افرادی از اقشار کارگری و ضعیف در جامعه تشکیل میدهند که علیرغم بضاعت های مالی اندک ، افرادی اثرگذار در جامعه بوده و عدم حضور آنها برای فعالیتهای روزانه ، اختلالات زیادی را در امور خدمات شهری ایجاد مینماید.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 728421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟