مجمع نمایندگان لرستان با استاندار جدید همراه هستند

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی صبح امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان، با اشاره به مشکلات و محرومیت شدید لرستان و ضرورت توجه به این استان از سوی مسئولان گفت: توان مدیریت استاندار جدید، توجه به ایجاد سرمایه گذاری، راه اندازی واحدهای اقتصادی و تسهیل کسب و کار در لرستان مهم است.

وی با تاکید بر لزوم بیرون آوردن لرستان از تنگنای اقتصادی گفت: برخی از مشکلات باید به صورت فوری حل شوند و از مطالبات کوتاه مدت هستند، برخی مشکلات و مسائل هم میان مدت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی لرستان، کارخانه‌های ایجاد نشده و تعطیل شده، بیکاری و فقر گفت: چشم همگان برای رفع اینها به استانداری و استاندار است.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره ظرفیت منابع آبی، خاکی، کشاورزی و … لرستان افزود: اگر از اینها استفاده نیکو نشود و برنامه ریزی صورت نگیرد، همچنان در فقر و فلاکت به سر خواهیم برد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لرستان برای رفع بیکاری، در سطح بسیار پایینی است و این در حالیست که این استان بهترین و بیشترین ظرفیت‌ها را دارد و ما از فقر همچنان ناله می‌کنیم؛ تصریح کرد: تدبیر درستی نسبت به لرستان صورت نگرفته است و این امر هم در استان و هم در سطح ملی بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با بیان اینکه بسیار امیدوار هستیم در این دولت وضعیت لرستان تغییر کند، گفت: مراکز تولیدی و کارخانه‌های ما در بدترین وضعیت هستند؛ وقتی سد معشوره در بالا دست احداث نمی‌شود و وزارت نیرو با بی توجهی تمام هنوز هم آن را اجرا نکرده، باید مصیبت عظمی و سیلاب ویرانگر رخ دهد.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به پیگیری مطالبات مردم لرستان از سوی نمایندگان گفت: در این راه نمایندگان با استاندار جدید همراه خواهند بود، ضمن حفظ جنبه نظارتی خود به دنبال تعامل و کمک به دولت و نماینده دولت در استان هستیم.

 

کدخبر: 726670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟