مدارس مازندران آماده شروع سال تحصیلی هستند

به گزارش رکنا؛ «علیرضا سعدی پور» در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و شهرستانها و مناطق استان مازندران که  با حضور «احمدی لاشکی» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش برگزار شد از آمادگی کامل مدارس مازندران برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داده و گفت: تدابیر لازم برای آغاز مطلوب، آرام و مطمئن سال تحصیلی جدید اندیشیده و تمهیدات لازم انجام شده است.
 وی افزود: شعار پروژه مهر ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش مازندران « مهرشاداب، سلامت روان و ارتقای یادگیری» بوده که در راستای تحقق این شعار اقدامات مناسبی انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: آموزش ۱۱۴ مدرس میانی از بین مشاوران مدارس توسط اساتید مجرب دانشگاههای برتر کشور در جهت آموزش خانواده در طول سال تحصیلی و برگزاری کلاسهای تقویتی در راستای جبران یادگیری های از دست رفته از جمله اقدامات ما در تحقق این شعار بوده است.
سعدی پور با اشاره به دغدغه آموزش و پرورش مازندران در جهت توسعه عدالت آموزشی خاطرنشان کرد: کلاسهای تقویتی با استفاده از دبیران مجرب برای دانش‌آموزان مدارس لازم التوجه، تهیه ۳۳۰۰۰ ابزار آموزشی هوشمند، توزیع اقلام ورزشی در قالب کاروان مهر بانشاط به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، توزیع تجهیزات الکترونیکی به مدارس به ارزش ۶ میلیارد تومان و توزیع ۱۶۰۰۰ بسته معیشتی، لوازم التحریر و ... از جمله اقدامات آموزش و پرورش مازندران در راستای بسط و توسعه عدالت آموزشی بوده است.
وی از مدیریت توسعه متوازن شاخه ها و رشته های تحصیلی در استان خبر داده و افزود: مشکل کمبود نیروی انسانی را با تدابیر خاص برطرف کردیم و برای ۷۳۲ مدیر جدیدالانتصاب برای اولین بار کلاسهای متمرکز آموزشی برگزار کردیم.
این مقام مسئول در پایان خواستار اقدام جهادی و تلاش مضاعف مدیران و روسای شهرستانها و مناطق برای رفع مشکل صدور ابلاغ همکاران و کلاس بندی، طی دوروز آینده شد.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 724257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟