تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها و مراکزاقامتی همدان در هفته گردشگری

به گزارش رکنا  به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، علی مالمیر  با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته گردشگری اظهار داشت: طی این هفته هتل‌ها، مراکز اقامتی، و تله‌کابین گنجنامه، سورتمه ریلی، غار آکواریوم، ویلای اقامتی گنجنامه  تخفیف ۵۰ درصدی و ویلای اقامتی عباس‌آباد تخفیف ۳۰ درصدی و باغ‌وحش علیصدر تخفیف ۶۰ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این هفته کمک به توسعه گردشگری است، عنوان کرد: در این هفته چندین سفره خانه و مجتمع‌های گردشگری افتتاح می شود که شامل افتتاح سفره خانه سنتی و دو مجتمع گردشگری کشاورزی در ملایر است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان به افتتاح سفره‌خانه سنتی عمارت سنگی در روستای ورکانه نیز اشاره و بیان کرد: به منظور ترویج گردشگری مذهبی در همدان راهنمایان گردشگری، دفاتر و خدمات مسافرتی و خبرنگاران از امامزاده محسن (ع) معروف به امامزاده کوه و موزه وقف امامزاده عبدالله (ع) بازدید می کنند.

مالمیر به برنامه های دیگر این هفته اشاره ای داشت و گفت: افتتاح  و کلنگ زنی دو اقامتگاه بوم‌گردی و افتتاح مجموعه گردشگری کشاورزی و دفتر خدمات مسافرتی در تویسرکان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: همچنین در این هفته  آئین برداشت رازیانه در روستای سلطان‌آباد رزن برگزار می شود.

 

کدخبر: 724106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟